bästaaaa kvällen :D<333


i torsdags skulle vi sova över i skolan men jag va vaken helaa natten , jag va typ med killarna i klassen hela tiden :D
först spela vi biljard halva natten sen jagade vi varandra halva natten och satt och prata efter deet . HAHAHA vi hade fettt kuuul .. måste fan göra om det . vi körde typ mörk kurragömma sen räknade jag till 50 och jag skulle leta efter jonte , gustav och fredde så vare ett kolsvart rum då kollade jag då hoppa alla tre fram och skrämde jag miig så jag började skrika sen börja jag jaga dom .. sen satt vi och snakka lite efter det .. sen på morgonen vart jag helt flumm skratta åt allt för jag va såå jävla trött sen vare julbord på gården igår och jag va såå jävla trött så garva typ hela tiden vi satt med leffe och hans son och åt sen berätta jag för issa va artchi sa te mej såå hon barjade as garva och sen hon ba han går säkert in på 89.com HAHAHAHAH sen började vi as garva och hans son skratta också ,, sen frågade jag han visst ee vi roliga han ba flummiga sen jag ba leffe jag och issa borde få hälsa på dej ngn gång hans soon ba jaaa pappa , hahahahah roligaste natten + dagen på julbordet faaan tack allla för roligaste i mitt liv jag älskar er :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0