Idaaaaag ;* ;*


Idaaag dårå .. Jag vaknade o6.45 duschade käkade frukost sen vid o7.3o såå drog jag till skolan förat vare mentorstid inte så kuuul sen so lite rolig inte sååå jobbade som fan , sen vare spanska det va fett kul haha vi körde ngn lek  de va killar mot tjejer och tjejerna vann ofc haha :D ... så jaa sen vare lunch va med issa på lunchen sen vare en tjej som kalla mej hora så jag slog henne sen typ sa hon ngt mer sen kmo läraren och stoppade mej sen gick hon till rektorn och grinade sen fick jag sitta där och snakka sååå jag menar jaaa vart fett arg ja men lite kul vare faktist sen kmr typ alla hennes kompisar ba vrf slog du henne och grejer jag ba drf aa man orkar inte jag slår vem jag vill .. Sen slutade jag jaa men lycad dag iaf haha :)
Seeen om typ 15 min ska vll jag åka till e-tuuunna ska bli sjukt kul men ja kmr hem på söndag men mobilen lever alltiiiiid ; 0736329987  kysssssss och smeeek bitchees ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0