miss uu :'( <33


allt ee skit konstigt asså .. Det kmr aldrig bli som förut . vi va bästavänner men nu helt plötsligt asså vi är bara vanliga vänner jag önska att vi va bästavänner som förut .. assså allt ee sjukt . kmr du ihåg ? vi har många minnen och dom roligaste är ju i somras vi va skit mkt och hade fett kul , men sen förändrades allt vi är aldrig längre allt ee skit konstigt , men men vi är iaf kompisar det ee huvesaken , men ska försöka kämpa och gå vidare i livet .. men vad som en händer så kmr du alltid betyda ,, du är een skit braa vän ,, det du sa att jag har svårt att hindra min ilska aa det har jag . inget jag kan rå för hoppas du förståår ,, jag lider själv av det jag önska att våra minnen kmr tillbaka för vi hade så jävla kul .. aa men du betyder och vart tog alla minnen vägen asså dom ee helt borta . hoppas det kmr tillbaka :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0