Helt sjukt!


Jag kan inte fatta att du sa så till meej du har fan varit as snäll , kolla nu du vart helt fuck't up . duu har variit verkligen skiit snäll och igåår du bara sa sådära till mej jag trodde jag hörde feel men jag gjorde tydligen inte dee . Allt ee helt cp nu , jag ee helt sårad kan inte sluta gråta och tänka förde du sa till miig sårade meejj fett mkt de va som om du stack en kniv rakt in i mitt hjärta asså shiit , du gick över gränsen förlåter dejj aldrig skulle du försöka snakka med meejj skulle bara igga dej för allt du sa . Jag accar inte de du sa till mejj du är luft för mej du kan dra åt helvete nuu . Jag fattar att alla ee likadana ni lossas vara "snälla" sen efter ett ttaaag går eran mun i 170 och ni blir riktiga fittor fy fan vaa arg jag bliir :'( </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0