idaaag jaoow!;*


idag dårå , jag vaknade o7.oo duschade klädde på mej dog till skolan först vare so ganska kul hhaah bråka med en idiot typ fick utbroo :p ,, sen vare spanska inte så kul hände typ inte så mkt sen vare lunsch , sen vare bild ganska kul faktist hihi (a) ,, sen musik de va kul vi hade musik tävling först skulle man gissavilken artist på bilder och sen sjunga sen vare låtar och grejr men de va ganska kul faktist sen börja jag och linnneeaaa baa HEETTTMAAAAN fan va skratta så jävla mkkkt sen fick han typ damp ;o hahahahahahhahahah aaasssååå orka vi kolla på ngn ful film med instrument HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH alla människoor som snakka va as fulaaaa HAHAHAHAHAHAHAHAHA jag höll på attt dööööööööööööööööö hahaha a nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar sen blire dra på staaan med issa och köpa cigg hihihih , bilder kmr på bdb ; mirresbejjb@bdb pusssssssssssssssssssssss :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0