Jag har saknat dej zizz ;*


idag dåe , vaknade o7.oo duschade , klädde på mej , käka frukost , sen gav råttan mat, satt vi datan ett tag sen runt o7.3o drog jag till skolan för jag började o8.oo såå jaa , förstaa lektionen va so ganska lyckad satt och typ mobba en kille för rätta han kan inte änns stänga sin keft utan att tänderna ee utanför HAHA , sen hade jag matte haha ganska kul hahahahahah mimmi är skönaste läraren HAHAHAAH , sen vare no hade prov sen slutade jag sen vare typ spanska inte änns kul hahah , sen lusch , bara för jag linnea linnea och bella hade kul på rasten knackade på alla dörrar och sprang hahahahahaah sen  typ kom hettman så jag ba HETTMAAAN hahahahahhahahaha assså fan va vi skratta så jävla kul jag ba hettman haru pengar han ba säg inte mitt efternamn hahahahahah så jävla kuuuul hahahahahahahhahahah senvare trygg skola ganska kul hih sen vare skrivstudio sen möte och sen drog jag hem aa nu sitter jag här väntaaar påååå min bejjb isssaaa sen draaa uuttt med henne och ska ha skit kul puzzzzzz <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0