shuululuu ! ;)


idag vaknade jag vid typ o6.3o duschade , klädde på mejj käka frukost glodde tv lite , sen datan sen drog till skolan runt o7.3o jag började o8.oo såå aa , sen började väll meed no de va ganska kul hahha vi började med att försökadöda been sen de va 3 st i klassrummet vi dödade alla sen helt plötsligt kom en biig tiill asså jag säger baden va verkligen biig seriöst , aa sen efter de vade svenska va inte så kuljag jobba hela tiden typ inge snaakk vi gjorde typ ngt test , sen vare engelska hahahahah assså jag och linnea ba hootmaan hahahah assså de va verkligen kuuuul assåfan va vi skratta hahahahaha , sen vare lunch snakka me leffe lite och sånt hjälpte till på hans lektion innan alla elever kom sen drog jag till lektion då vare matte den vaockså ganska roligt seb satt och berätta om en gammal elev som gick på önsta föruut fan va jag skrattaa hahahh , sen vare idrott de va skit kul spela bedminton (stavning) men skiit kul spela typi 40 min utan att vila fan va jag va död efter lektionen , hahaha aa sen vare bara för meej att dra hem käka sen plugga kuuuuuuuul NAAAAT , så nu sitter jag här tar en liten paus från pluggandet ska snart börja igeen fan va jaghatar skooolanden SUUUUGEEER! -.-
aaa men iaf .. pusssss på eer alla! (k)
btw . Jag Saknar er fördom ni va kan ni inte bara bli som förut då ni vasom mest underbara och aaverkligen aa ;((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0