Tråkig dag , men kvällen va rolig! ;*


vaknade o7.3o , duschade , sen klädde på mejj käkade frukost satt vi datan ett tag sen drog jag till skolan , först mentor typ booring sen hadevi spanska och de va ganska kul faktist , sen svenska de vaa asss kul jagva så klart pajasen , jag ba tjena hettman fan va jag och linnea skratta hahaha , sen lunsch hände väll inte så mkt , sen sista lektionen so den va lite lyckad satt och jobba som fan sen kmr de 3 dryga tjejer in i klassrummet får vi sitta här jag ba bara om ni är tysta de första dom gör är att skriva jag ba men kan ni hålla käften störda helt seriöst ! sen slutade jag vid 13.5o så jag drog hem , sen satt jag vid datan och sen plugga jag , sen senare runt 19.oo drog jag ut med lillen och molly , vi hade skit kul först gick vi till södra satt på en bänk busringde folk de va feeettt kul HAHAHA sen drog vi mot önsta igen gick förbi centrum och jag sååg ngn jaginte ville see!! sen drog vi och palla äpplen hahaha sen kom mamman ut hahahaha johanna hoppa igenom buskeeen såg fett roligt ut hahahahahaahahaha och nu sitter jag här fan va lyckad kväll tack för dagen babes ;* <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0